Fii parte din Inimă de Copil
Logoped/ psiholog/ persoană cu studii pedagogice și cunoștințe pentru recuperare prin activități de terapie ocupațională sau cognitiv-comportamentală- Centrul de recuperareDESPRE
Fundația Inimă de Copil
Fundația Inimă de Copil este despre puterea multiplicatoare a binelui, în toate formele sale – fie că este o acțiune, o vorbă sau un gând – binele face bine atât celui care îl inițiază și oferă, cât și celui care îl primește. Binele face bine.
Fundația „Inimă de Copil” s-a născut în decembrie 1996 grație unui mic grup de prieteni. În dicționarul lor nu exista cuvântul „indiferență”, iar primii care au simțit asta au fost patru copii ai străzii și 25 de copii diagnosticați cu HIV. Unii fuseseră condamnați să trăiască sub cerul liber, iar ceilalți abandonați între pereții saloanelor de spital chiar de către cei care trebuia să îi crească, să îi sprijine, să îi ocrotească. Fuseseră părăsiți chiar de cei care aveau datoria să îi iubească. Cu muncă intensă și cu resurse extrase din piatra seacă a anilor 90, inițiatorii „Inimă de Copil” au făcut totul pentru ca acești copii să locuiască într-o casă adevărată. Dar acesta nu a fost finalul.
Cu ei a început totul. Acești copii sunt temelia organizației, sunt fundația Fundației. Din 1996 și până astăzi, echipa „Inimă de Copil” a schimbat destine și mentalități. Nu am făcut-o singuri, ci am avut mereu alături parteneri devotați, oameni cu care împărtășim aceeași viziune. Cu toții credem în responsabilizare, cooperare, fortificare, incluziune, armonie, echilibru, șanse egale, implicare, dezvoltare.
Credem din inimă de copil în toate acestea!
Cerințele postului
– Studii superioare în domeniu sau cursuri de specializare,
– Atestat de liberă practică, dacă este necesar pentru desfășurarea activității profesionale,
– Cunoștințe operare PC (Word, Excel),
– Bune abilități de comunicare.
ROLUL
Rolul și responsabilitățile
– Organizarea și supervizarea activităților astfel încât sa fie adecvate nevoilor copiilor și familiilor lor
– Evaluarea nivelului de cunoștințe și adaptarea planului de învățare
– Implicare efectivă în activități de teme, recuperare școlară
– Evaluarea periodică a performanțelor copiilor și monitorizarea acestora
– Activități extrașcolare
– Motivarea continuă a copiilor
– Alte activități specifice unui centru de zi.
– Minim 1 an -experiență în lucrul cu copii cu dizabilități.
Beneficii
– Suport permanent
– Mediu de lucru antrenant și plăcut
– Oportunităţi de creştere personală și profesională.
BINE